HÍVÁS

"IGEN"-t mondtam! Hogyan tovább?

.

21 Júl · Esküvő Nyomda · Nincs hozzászólás

“IGEN”-t mondtam! Hogyan tovább?

A téma különösen aktuális, hiszen a romantikus nyári esték, a kettesben eltöltött hangulatos vacsorák és a közös utazások mind, mind remek lehetőséget nyújtanak a szerelmespároknak egy emlékezetes eljegyzéshez.

 

A kezdeti izgatottság és szerelmes túlfűtöttség mellett egy kis idő elteltével megjelenik a bizonytalanság érzése is: hogyan tovább? A fejünkben elkezdenek gyűlni a kérdések, és ha megpróbáljuk magunkban megválaszolni őket, gyakran csak még több lesz belőlük.

 

Ezért az eljegyzést követően az első és legfontosabb tanács, amit érdemes megfogadnotok az az, hogy ne pánikoljatok, ne próbáljatok meg minden kérdésetekre azonnal választ találni. Higgyétek el, hogy gondos tervezéssel minden időben a helyére kerül majd.

 

Manapság már teljesen általánosnak mondható, hogy az eljegyzés és az esküvő dátuma között minimum egy, de gyakran két év is eltelik. Ennek természetesen nem az az oka, hogy a pár nem szeretne összeházasodni. Gyakorlati szempontból számos előnye van annak, ha elegendő időt hagytok magatoknak az esküvő megszervezésére.

 

Bár a konkrét szervezési folyamat csak néhány hónapot vesz igénybe, mégis ajánlatos időben elkezdeni a tervezést, hiszen így sokkal több lehetőségből választhattok majd. Egyes helyszínek és szolgáltatók például hónapokra, sőt évekre előre be vannak táblázva. Mindemellett, a nagyobb választási lehetőségnek köszönhetően egész biztosan megtaláljátok azokat a megoldásokat, amik beleférnek a meghatározott költségkeretbe. Nem utolsó sorban pedig, ha nehézségek adódnának a szervezés során, sokkal könnyebben meg tudjátok őket oldani, ha nem sürget az idő.

 

Mik legyenek tehát az első lépések, miután elhangzott az “Igen!”?

  • Készítsetek listát a szervezéssel kapcsolatos teendőkről, dátumokkal és felelősökkel (erre érdemes több időt szánni, hiszen ha elkészítünk egy nagyon pontos, részletes ütemtervet, később sokkal könnyebb dolgunk lesz).
  • Egyeztessétek kettesben az esküvővel kapcsolatos elvárásaitokat (hol legyen, szűk körben vagy sok vendéggel, stb.).
  • Tűzzétek ki a pontos dátumot.
  • Határozzátok meg a költségvetést (melyet később próbáljatok minél inkább tartani 🙂 ).
  • Válasszátok ki és foglaljátok le a helyszínt, valamint egyeztessetek az anyakönyvi hivatallal és az egyházi intézménnyel is.
  • Készítsétek el a pontos vendéglistát.

 

Az első lépéseket követően számtalan feladatotok lesz még, például az esküvő stílusának meghatározása, a meghívók elkészíttetése, a ruha kiválasztása, tanúk, koszorúslányok felkérése, zenekar, fotós, videós kiválasztása, menü összeállítása, és így tovább. A tervezés kezdetén elkészített lista első ránézésre talán hosszú és ijesztő lesz majd, de aggodalomra semmi okotok, hiszen az időben megkezdett szervezésnek köszönhetően mindent kézben tarthattok majd.

 

Reméljük, hogy hasznosnak találtátok a cikket! 🙂

 

Ha a meghívóitokkal kapcsolatban szeretnétek segítséget kérni, keressetek minket bizalommal elérhetőségeink bármelyikén: »Kapcsolat«

 

Ha szeretnétek ötleteket kapni vagy egy kis ihletet meríteni, kövessetek minket »Facebook« és »Instagram« oldalainkon! 🙂

 

 

Fotó: Pinterest


Category: Cikkek

Esküvő Nyomda

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.